FAQ

Welkom bij de vraag en antwoord gedeelte van 4WheelCarcenter.nl.

Producten Zoeken 1. Hoe moet ik producten zoeken?
U kunt producten zoeken door op de voorpagina aan de rechterkant onze ‘zoek tool’ in te vullen en te zoeken. Producten kunnen ook worden gezocht met ons ‘geavanceerde’ zoeksysteem. Die ziet u naar het zoekveld onder de hoofdmenu.

  1. Hoe moet ik producten sorteren?
    Als u op een categorie / merk klikt dan ziet u een complete lijst met producten. Net boven de eerste product zie u ‘Sorteer op’ staan. Daar kunt u de gewenste sorteermethode kiezen.

Account 1. Hoe maak ik een account aan?
Rechtsboven op de website ziet u ‘Login / Aanmelden’ staan. Als u op aanmelden klikt, kunt u zich aanmelden als klant. Zo profiteert u van extra kassakortingen als u terug komt.

  1. Kan ik ook zonder mij aan te melden bestellen?
    Ja, dat is zeker mogelijk. U voegt uw producten toe zonder zich aan te melden.
    En tijdens het afrekenen kiest u ‘Als gast afrekenen’.
  2. Ik ben een zakelijke klant, kan ik mij ook aanmelden?
    Ja, u meld zich aan en wij zetten uw account om in een zakelijk account. Tegen een scherpe prijs kunt u dan banden bij ons
    inkopen.

Bestellen 1. Hoe moet ik bestellen?
U kiest uw producten uit en voegt ze toe aan uw winkelmand. Daarna rekent u af als klant (met account) of als een gast zonder account.
Nadat de betaling is geslaagd, krijgt u het product, mits op voorraad, binnen 24 uur geleverd.

  1. Ik heb bij mijn bestelling een verkeerd product gekozen, kan ik het nog wijzigen?
    Uiteraard, als u dezelfde dag contact met ons opneemt, zullen wij de wijziging toepassen.
    Met ons live chat systeem kunt u 24/7 bij ons terecht.

Betalen 1. Hoe kan ik bij u betalen als Nederlandse klant?
U kunt bij ons betalen met de welbekende iDeal (alle aangesloten banken). Zo betaalt u direct en krijgt u dezelfde dag nog het product toegezonden. Wat betekend dat u de volgende dag het product al binnen heeft. U kunt ook betalen met Paypal, dit is handig als u een creditcard heeft of een saldo op uw Paypal rekening. Tevens is het ook mogelijk om te betalen per overboeking. Dan krijgt u een factuur welke u moet voldoen. Tot slot kunt u ook betalen bij afhalen, dat is contant of per pin. Tijdens het afhalen betaalt u géén verzendkosten en krijgt u €5,- korting.

Verzending 1. Hoe snel krijg ik mijn product geleverd?
Wij gaan uit van een streef van 24 uur. Het kan soms door omstandigheden bij de post / 4wheelcarcenter dat het een dag meer duurt. Hier wordt u uiteraard door ingelicht.

  1. Met welk bedrijf verzend u pakketten?
    Wij verzenden meestal met PostNL. Bij bestellingen binnen of omgeving Rotterdam, verzenden wij het zelf.

Hulp / Support 1. Hoe kan ik bij u terecht met een vraag?
U kunt bellen, mailen, live chatten, langskomen of  de site bekijken.

  1. Hoe kan ik bij u terecht met een klacht?
    Voor klachten graag bellen naar 06-14689470 of mailen naar info@4wheelcarcenter.nl.
  2. Heeft u ook een Facebook pagina?
    Dat hebben wij zeker: http://facebook.com/4WheelCarcenter

Staat uw vraag er niet bij? Klik dan hier.

FacebookInstagramInfoMapHome